İçerik Stratejisi

  Web sitelerinin ve sosyal medyanın olmazsa olmazı olarak içerikler yer almaktadır. Bu platformların daha da işlevsel bir halde kalabilmesini sağlayan bir marka olarak, her zaman gereklilikleri içerebilecek yönde destek vermekteyiz. İçerik stratejisine bağlı olarak planların oturtulması, içeriğin meydana getirilmesi, yayınlanması ve yönetilmesi hususunda odaklı bir faaliyet içine girmekteyiz. İçerikleri sadece kelimelerden ibaret görmemekle beraber, zengin görsellerle de birleştirmekteyiz. Web sitelerinin kullanıcılara daha da etkili bir deneyim yaşatması hususunda da bu noktaya fazlasıyla dikkat eden bir yapıda yer almaktayız.


  İçeriklere yönelik stratejilerimizi oldukça kullanışlı olan ve uzun vadede kullanımda olabilecek türde bulunan içeriklere yönelik gerçekleştiriyoruz. Bu içeriklerin oluşturularak, yayınlanması ve yönetilmesi konusunda da gereken danışmanlık faaliyeti içinde yer alıyoruz. Belli bir kitleyi hedef alarak, doğru yerde kullanılmasını önemsiyoruz.


  İçerik stratejisini meydana getirme hususunda her zaman disiplinden yana tavır takınmaktayız. Bu doğrultuda farklı ve kapsama alanı yüksek olan tanımlamalara yer vererek, içeriğin zengin olması adına uğraş veriyoruz. İçeriklerin oluşturulması ve dağıtılması konusunda da gereken önemi gösteriyoruz. İçerik oluşturma hususunda bu tanımlamaların her birine uyum göstermekte ve içeriklerin farklı türlerde oluşmasını da sağlamaktayız.


  İçerik Stratejisi Nasıl Oluşturulur?


  İçerik stratejisine dayalı izlediğimiz yollar her marka için farklılık gösterecektir. Ancak belirli bir rota izleyerek, en doğru yolun belirlenmesini de sağlayabileceğiz.
İlk olarak içerik stratejisinin amacını belirleyecek ve hedefe uygun olarak da hareket etmekteyiz. Her zaman bu yönde kalmayı da sürdüreceğiz. Hedefleri planlı bir şekilde değerlendirerek, proje bazında hareket etmeyi sürdürüyoruz.


  İlk aşamada hedeflerin fikirlere dönüştürülmesi yolunu izlemekteyiz. Hedeflere ulaşma konusunda ne türdeki içeriklere gerek duyulduğu yönündeki yolu da ortaya koymaktayız.


İçeriklerin ilk aşamada kitlelerin önüne çıkarılarak, tepkilerin ne yönde gelişeceğini test edeceğiz. Bu ilk adımın türde bir veri toplanacağını da ifade edebileceğiz.


Kitlelere hitap etme konusunda gözleme dayalı bir strateji belirlemekteyiz. Bu yürütme sürecini birden fazla kez gerçekleştirerek, ne türde tepki alacağını da ifade edebiliriz. Yayınladıktan sonra ideal olan stratejiyi belirleyerek, bu yönde girişimlerde bulunmaktayız.